29 Ogos 2009

masjid jamek.

Agak lama jugak aku tak menulis dlm blog ni kan.Malas sebenarnya.hehe.apa pun posa dh masuk hari yg ke 8.slamat berpuasa semua.Hari ni aku nk pi jenjalan ke masjid jamek ngn ija n amin.Amin tu bf adik aku.dia anak yatim paitu.membesar pun kat umah anak yatim kat penang.aku tak kesah pun sapa pun pilihan ija.yg penting dia suka.ma n pa pun tak der halangan.dia nk ikut kita org ari ni.nk jd bodyguard kot.hehe.tak tau lah dia bleh tahan ker tak jalan ngn aku.ija cakap aku ni cerewet.lambat nk pilih brg.tp dr aku blk giant ngn pa n ma dia tak siap2 lg.td duk tido lg aku kejut dia buat dek jer.bila dh jaga tak mandi2 lg.malas plak aku nk pi kalau dh lambat2 sgt.Aku n ija nak pi cari kain bj raya sebenarnya.thn ni mmg kita org tak beli apa2 pun lg utk raya.nasib baik ma yg jahit bj.kalau tak mmg takder lah bj kita org thn nie.harap2 mesin ma tak buat perangai.selalunya bila ma nk jahit jer bj aku mesti mesin tu buat perangai.saja jer nak pedajal aku mesin tu.thn ni tak tau lah aku nk pakai kaler per..tgk arr nanti.apa kaler n corak yg aku berkenan aku beli jer lah.kalau boleh aku tak mau beli corak yg berbunga2.mcm dlm taman plak kalau bunga dah byk di bdn.haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan