07 Ogos 2009

kusus kat PD

ermm ari ni aku der kusus kat PD.tajuk kusus tu kursus pengendalian maklumat aduan dan komunikasi berkesan.Ini lah kusus terakhir yg aku akan pergi seblum posa nie.sebab mggu depan nyer kusus kat pangkor aku takmau pi.ada byk menda aku kena setle kan mggu depan.kalau aku tak wat mggu depan alamat nyer masa bulan posa aku mesti kelam kabut nak wat.takper lah kalau nk kena wat surat tunjuk sebab nape tak mau pi kusus tu aku buat lah nanti.Lgpun ramai yg tak dpt nak pi.nape lah tak mau wat lepas raya jer.kan senang.gedik gak nak wat dlm bulan nie.lagipun mggu tu en.sharif PRO kat opis aku der wat kenduri naik umah baru dia ngn besday anak dia jd aku ingt nk pi kenduri en sharif jer arr.dekat skit.Aan nanti ko temankan aku eek.hehe.hadiah per plak aku nk belikan nie.kalau tak tau nak beli apa aku bg duit jer.senang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan