11 Mei 2015

Jumpa kawan-kawan lepas keje.


Tarikh :  8 Mei 2015 (Jumaat)
 Masa  :  lepas waktu keje

Tempat : Bangsar Chili's Grill & Bar


Plan asalnya aku nak jumpa syila nak amik barang tp bila pikir2 balik baik ajak kwn2 lain sbb dah lama tak jumpa kan. Nama jer duk KL tp setelah dihitung adalah dekat 5 tahun tak jumpa. Setelah mendapatkan keizinan incik suami maka proses nk mengajak pun berjalan..eehehe

Syila confirmkan dgn Tini. Aku Confirmkn ngn GG n Wati. Aku srh wati decide tempat sbb dia kata jem nak masuk KL n dia amik aku n syila kat Putra LRT Bangsar.

Maka bertemulah kami di Chili's Bangsar. 

Kami berlima. Syila (baju merah), Tini (tdg purple), GG (tdg biru), Wati (free hair)


Banyak benda yang diborakkan..hal anak2..cerita2 dulu n cerita sekarang...rindu bila ingat balik..ehehe

Aku kenal wati sejak zaman matrik kat langkawi kami sebilik..repeat sem sama2 kat matrik perlis n sama2 dpt masuk UPM. Cuma  kat UPM kos dah tak sama..tp masih lagi berjumpa.

Syila, GG n Tini aku kenal masa repeat sem kat perlis..n sama2 masuk UPM 

Seronok borak2 sampai tak sedar dah 8.30pm dan suma kenalah balik ada tanggungjwb lain plak menanti. Semoga kita jumpa lagi..mgkn setahun dari sekarang plak.ehehe..Nak setiap bulan jumpa mcm susah jer kan..



tenkiu wati.. belanja kitaorg mkn hari tu..

                           Harap persahabatan kami berkekalan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan