19 Mac 2014

Biskut Oat & Wheat

Mula2 masa aku beli biskut ni cuma nak rasa sedap ker tak n pada masa yg sama bg la kat kengkwn opis rasa..lepas rasa diaorg kata sedap..n nak order...
Maka dengan itu aku bantu lah beli utk kengkwn opis kat kedai yg aku pi beli sebelum ni...tapi baru bape kali beli dah abis stok biskut oat tu..bila tanya stok bila sampai n tokey tu kata tak tau bila sampai..ciss sungguh lah..

Tapi dia kenalkan plak ngn aku biskut oat yg lain..biskut nie


Biskut dia sama jer bentuk tp company yg keluarkan biskut ni lain la. dannnn
Pada aku biskut yg baru dia kenalkan kat aku lagi sedap dr yg sebelum ni..tp tak tau la org lain nyer rasa kan..ni aku nyer tekak yg rasa..dia lg sedap n sedap n sedap.. hihiih..

Kalau ada org nak biskut ni aku jual..tp bergantung kepada stok..dan bila ada org nak br aku pi amik dan aku takde simpan stok kat tangan..harga dia aku jual RM11 sahaja...ehehe..dalam paket tu ada lebih kurang 45pcs...kalau nk srh poskan kena tambah duit kos pos...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan