06 November 2009

Kusus lg..

Baru lepas makan tengah hari..ngantuk pulak rasa nyer..mcm nak tido jer..jap gi lepas keje nak kena pi seremban plak. ada kusus kat royal bintang.nasib baik sehari jer..sok dah boleh balik.harap2 ini adalah kusus aku yg terakhir tuk thn nie..dh malas dh aku nk pi kusus.penat.aku asyik tak lekat umah jer sejak 2 mggu kebelakangan nie.kuar jer..aku nyer plan nk bgn lambt ahad nie..dah lama aku tak bgn lambt..haha.paling lambat pun kul 9pg kot..mungkin la kot..kui kui kui..

3 ulasan:

  1. hohoho... bila la projek kita leh mula ek?

    BalasPadam
  2. ermm aku rasa kita stat sabtu mggu depan lah aan..ahad ni ko bg dulu aku tido bgn lambat..aku dh lama tak rasa bgn lambt nie..hehe

    BalasPadam
  3. aku dah agak dah.. sian kat ko kan? huhuhu.. tak per ar.. minggu depan ar kita start projek.. :-)

    BalasPadam