01 September 2009

wp1

Hari ini merupakan hari pertama aku masuk keje kul 7.30pg..aku sampai opis kul 7pg.gelap jer lg masa sampai.suasana sunyi jer.ngantuk giler bila sampai opis.tahan jer mata nak tido.nak tido jap tak bleh la plak.errmm masa aku turun bus tgk belakang adik aku takder..rupa2nya dia tak sedar masa bus dh sampai..aku tepon dia tak angkat.tup tup tepon aku bunyi dia tepon dia cakap dia sedar bila dia nampak aku turun dr bus n bus pun dah jalan.dia turun lah kat depan skit.kira nya menapak gak lah dia nak sampai.hehe.petang ni tak tau lah kul bape bleh sampai umah.dah seminggu dh kita org sampai umah dh nak dekat waktu berbuka..harap2 hari ni dapat lah sampai awal.sbb aku nk singgah kat pasar ramadan.aku nk beli roti john.sbb dh seminggu aku tgk org beratur pjg nk beli roti john makcik tu..aku pun teringin gak nak rasa sedap ker dak roti john tu..hehe

4 ulasan:

  1. yer ker nmpk macam sedap su? klu boleh belikan la tuk aku skali.. hehehe.. nnt ko hantar la ke umah aku.. hehehehe

    BalasPadam
  2. aku baru beli smlm..takder ar sedap pun..biasa2 jer.cuma lapisan telur dia tebal la..kalau beratur tak pjg aku belikan utk ko eekk.ko aan kan..hehe

    BalasPadam
  3. rumah saper lagi yg boleh ko tolong hantarkan roti john? hehehe.. aku boleh jer g beli sendiri.. tp takder tempat nk parking ar.. sbb mmg aku balik lalu situ, hantar kak siti.. nnt aku bayar kat ko ek... klu ko beli, belikan 2 tau.. hehehehe

    BalasPadam
  4. aku bleh belikn aan. tp aku tak sanggup nak beratur pjg2.aritu kebetulan tak ramai lg org n dia mmg ada wat lebih..tgk lah kalau tak ramai org aku belikan utk ko eekk.

    BalasPadam