10 Julai 2009

abis gak mggu nie.

akhirnya hampir berakhir jugak hari utk bekeja...tak sabar2 nak cuti..sabtu ahad nie..sabtu ni maybe gi besday party anak kak tie kot kat Mcdonalds Equine Park kul 3.30ptg..huhu..tp hadiah belum pi beli la..tgk lah sampai umah jap gi singgah jusco jap ajak aan..tp aan pun aku tak mesg lg..hehe..tak tau nk bg per sebnarnyer..ahad nak pi umah pak cik aku kot..itu pun kalau jadi lah..sebab kejap dgr macam jadi..pastu mcm tak plak..ntah..kalau jadi aku ikut jer..tp sebenarnya aku malas nak pi sana..tp ija dah membebel dah bila aku kata tak mau pi..takut takder geng lah tu..huhu..kalau tak aku duk jer kat umah..bleh tgk cd kuch kuch hota hei..hehe..aku tak tgk2 lg cd tu tak sempat nak tgk..pak encik bg dah lama dah..tgk jer masih tak berkesempatan lagi..minggu ni aku akan usahakan utk tgk lah..

3 ulasan:

  1. agenda weeken yg penuh... eh McD tu dekat umh aku rasanya. jauh lah plak ko dtg sampai equin. layan lg ka cite h'tan.....

    BalasPadam
  2. la dekat ngan umah ko ker??ko memmang duk kat equine ker?dah akak tu wat kat situ kan..Insya Allah aku pi lah..beria akak tu bg kad kat kitaorg suma..huhu..hindustan tu layan gak la..tp tak der ar fanatik..

    BalasPadam
  3. iye lee..... dulu hampir setiap weken aku p. tp skang ni dh kuang skit.

    BalasPadam