24 Jun 2009

hari ini...

hari ini..nak kata busy keje pun bleh gak lah.. tak sempat nk bls mesg kwn2.hanya mesg adik aku jer aku bls..blk keje plak jalan punya lah jem...sampai umah kul 7.30mlm..aku tak tau nape sbb dlm bus aku tido hehe..adik aku cakap pokok tumbang kat jalan..dgn hujan nyer..bus pun jln mcm kura2..penat gak lah..pi keje gelap blk keje pun dh gelap...aku tak tau nape hari ini aku asyik makan jer...dr pagi sampai lah aku blk umah...byk betul aku makan..asyik terasa lapar jer..skrg pun aku lapar blk ..aku baca jer bismillah masa nk makan..nak kata ada masalah ntah lah..aku pun tak tau..sbb kdg2 aku kalau ada masalah asyik teras lapar jer..ntah lah.. tp ada gak kalau ada masalah aku tak lalu nk makan..hehe..tgk keadaan dan masalah tu mcmana gak lah..nak kata period..baru jer lepas..malas nak pikir lah..mggu ni nak pi kursus kat sungkai..kursus stress..hehe.stress ker aku nie..stress ker kwn2 aku kat opis..huhu..pi jumaat lepas keje n blk ari ahad..mggu ni gak adik aku ana daftar msk kat uitm shah alam..tp aku tak ikut lah..tp aku dh tlng lah..setle kan dokumen2 dia..mggu ni gak pak encik jemput pi kenduri kesyukuran kat umah dia..tp maaf pak encik tak dpt dtg..dah 2 kali dah jemput dtg umah dia..yg pertama dulu family gathering..diaorg wat besday anak buah dia..tp aku plak terlibat ngan ccem tu..Insya Allah mgkn di hari lain...gg pun ada ajak pi kuala pilah umah nenek apis..makan durian..ermm sedap tu..tp tak dapat gak nk dtg..gg pi lah mggu depan plak..masa tu mmg aku free sesangat.hehe..lepas blk dari kusus 29/6 tu aku aply cuti saja jer..30/6-2/7 ada exam..tp aku tak tau lah nk pi ke tak...aku tak baca per pun lagi..dh lah esei..3 hari plak tu.nk jwb per pun aku tak tau..setiap kali aku bukak buku nk baca aku ngantuk..haha..sindrom suruh tido dtg..tp tgk lah mcmana..kalau aku sempat study aku pi lah..kalau tak aku pi keje jer arr.tp cuti tanpa rekod aku dh aply dah..hehe...pastu ingat nak sambg blk cuti ari jumaat..3/7 alang2 kan tggl sehari jer keje kan..tp tgk lah mcm mana..kalau aku rasa nk cuti aku apply la sok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan